5 Kasım 2009 Perşembe

kapılma bana !



Dengesiz ve gelgitliyim..
fazla yaklaşma ne olur
can yakar hissizliğim..


kötüyüm karanlığım çirkinim..
değersizliğimden ölmek üzereyim..
pamuk ipliğinde geziniyorum
kurulu düzenin yok benim



depremlerdeyim..



dengesizim..



gelgitliyim..




sevme beni ne olur..!




beterin de beteriyim..
gelirim derim gelmem
gelmem derim yoluna dünyamı sererim..
ben bile korkuyoken kendimden
eğer sen korkmazsan benden
işte o zaman hayatının en çıkmaz lekesiyim..



dokunma bana..!



kirlenmesin ellerin..



lanelenmişlerin en lanetiyim..



şimdi geldiysem birazdan sıkılır giderim..



kapılma bana..



ben rüzgarlar önündeyim..



dengesiz ve gelgitliyim..



dünüme aldanma
geçmişim yok benim
yarınım belirsiz..
kendimi kaybettim..
benliğim benden habersiz..
ıssız ve karanlık caddelerdeyim..
dengesiz ve gelgitliyim..



gülüşüme aldanma..
iki saniyeliktir..
ertesi acıertesi keder
ertesi hüzünertesi ölüm..
ertesi gözyaşıdır gülüşümün..!



bakışıma aldanma..
bugün hayranlıksa bakışımın anlamı
yarın yok sayabilirim aynı kavramı..



şimdi seviyorsam seni



yarın nefret olabilir aynı sezi..
ne olursun..hissetme beni..!



git şimdi uzaklaş..!



sevme beni..
dokunma bana..
inanma..



canını yakabilirim..



Tenini sızlatıp
gözlerini kan çanağına çeviririm..
sevginin üzerine kan lekesi sürerim..
dedim ya..



can yakar hissizliğim..



ben..
dengesiz ve gelgitliyim..!
Ne Önemi vaRki g!!
..heRkes kadaR önemLi
ve
heRkes Kadar ÖnemSizim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder